۲۲ تیرماه، به مناسبت گرامیداشت روزملی منابع انسانی، گردهمایی بزرگ کارکنان حوزه منابع انسانی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، معاون توسعه م
Home 6
- 107 views
Recent Posts
بر اساس اعلام دبیرهیات ممیزه دانشگاه، سه نفر از اعضای هیات علمی ارتقا یافتند.
با توجه به افزایش نسبی دما و هوای گرم تابستانه و لزوم پیشگیری از گرمازدگی نکات زیر مورد تاکید است:
عمومی ,
جمعه 23 تیرماه، رییس دانشگاه به همراه تعدادی از مسئولین و اساتید دانشگاه، با استاد گرانقدر و پیشکسوت جناب آقای دکتر مسعود پورمقدس دیدار و
شنبه 24 تیر ماه، آئین دانش آموختگی 90 نفر از دانشجویان رشته دکترای عمومی داروسازی، با حضور رئیس دانشگاه، مسئولین دانشکده داروسازی و خانوا
عمومی ,
دستور العمل های بهداشت محیط در ایام سوگواری سرور شهیدان حضرت ابا عبداالله الحسین (ع) از سوی معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به روسای دا