رفتن به محتوای اصلی
x

بازدید رئیس دانشگاه از پروژه توسعه اورژانس و آزمایشگاه مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)

جمعه ۲۹ خردادماه، رئیس دانشگاه با حضور در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) از روند اجرای پروژه‌های توسعه بخش اورژانس ، آزمایشگاه، بخش همودیالیز و انبار داروخانه مرکزی این مرکز بازدید نموده و در جریان آخرین اقدامات انجام‌شده، میزان پیشرفت فیزیکی و برنامه زمان‌بندی تکمیل این طرح‌ها قرار گرفتند.
گفتنی است در این بازدید، رئیس مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) گزارشی از روند اجرای این پروژه‌ها، اقدامات انجام‌شده و مراحل پیشِ‌روی این طرح‌ها ارائه کردند.

در این بازدید رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته در اجرای پروژه‌ها، بر ضرورت تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری به‌موقع از فضاهای جدید تأکید نموده و توسعه زیرساخت‌های درمانی و تشخیصی را از مهم‌ترین الزامات ارتقای کیفیت خدمات سلامت و پاسخگویی مؤثر به نیازهای بیماران برشمرد