آیین کلنگ زنی پلیکلینیک و درمانگاه فوقتخصصی قلب شهید دکتر چمران با مشارکت خیرین
جمعه ۲۹ خرداد ماه آیین کلنگزنی و آغاز عملیات اجرایی ساختمان پلیکلینیک و درمانگاه فوقتخصصی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی قلب شهید دکتر چمران، با حضور استاندار اصفهان، رئیس دانشگاه ، جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه، جمعی از خیرین نیکاندیش حوزه سلامت و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.
در این مراسم، استاندار اصفهان، با تأکید بر نقش مؤثر خیرین در توسعه زیرساختهای سلامت و اجتماعی، اظهار کرد: خیرین با ایجاد زنجیرهای از محبت، مسئولیتپذیری و همدلی، آیندهای ماندگار برای جامعه رقم میزنند و فرهنگ نیکوکاری را به نسلهای آینده منتقل میکنند.
استاندار اصفهان با قدردانی از خیرین حوزه سلامت تصریح کرد: آنچه از انسانها در تاریخ ماندگار میشود، داراییهای مادی نیست، بلکه آثار خیر و خدماتی است که برای رفاه و سلامت مردم به یادگار میگذارند.
این پروژه نیز نمونهای ارزشمند از مسئولیتپذیری اجتماعی و مشارکت مردمی در توسعه خدمات سلامت به شمار میرود.
در این آیین رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از خیرین حوزه سلامت با تقدیر از حمایتهای خیر نیکاندیش، آقای مهندس مصطفی روناسی، نقش خیران را در توسعه زیرساختهای سلامت استان بیبدیل دانست و اظهار کرد: تجربه سالهای گذشته نشان داده است بخش قابل توجهی از پروژههای حوزه سلامت در استان اصفهان با مشارکت و همراهی خیران به ثمر رسیده و هرجا این همکاری شکل گرفته، پروژهها با کیفیت بالاتر و سرعت بیشتری به نتیجه رسیدهاند. ایشان با اشاره به جایگاه مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی قلب شهید دکتر چمران به عنوان یکی از مهمترین مراکز تخصصی و فوقتخصصی قلب کشور افزود: این مرکز با بهرهگیری از استادان و کادر مجرب، خدمات درمانی را با تعرفه دولتی به مردم ارائه میکند و توسعه فضاهای درمانی آن برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون بیماران، ضرورتی اجتنابناپذیر است.
گفتنی است ساختمان جدید پلیکلینیک و درمانگاه فوقتخصصی قلب شهید دکتر چمران به طور کامل توسط خیر نیکاندیش، مهندس مصطفی روناسی، تقبل شده است و این مشارکت ارزشمند نقش مهمی در تسریع اجرای پروژه و ارتقای دسترسی مردم به خدمات درمانی خواهد داشت.