جلسه هماهنگی اجرای آزمایشی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در شهرستان فلاورجان با حضور رئیس دانشگاه، فرماندار و نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان، جمعی از ائمه جمعه و جماعات شهرستان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان فلاورجان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
جمعه ۱۵ خرداد ماه رئیس دانشگاه به همراه جمعی از معاونین و اساتید دانشگاه با حضور در منزل استاد فرهیخته و پیشکسوت، دکتر خادمی ضمن عیادت از ایشان از سالها خدمات علمی، آموزشی، پژوهشی، درمانی ایشان در حوزه دندانپزشکی قدردانی کردند.
در این دیدار صمیمانه، رئیس دانشگاه با اشاره به نقش برجسته دکتر خادمی در پیشبرد امور آموزش، پژوهشی و ارائه خدمات تخصصی و درمانی به بیماران اظهار داشت: دکتر خادمی با سالها مجاهدت همواره از سرمایههای ارزشمند دانشگاه و جامعه دندانپزشکان در استان و کشور بوده و هستند.
پنجشنبه ۱۴ خردادماه خط سوم دستگاه شتابدهنده بنیاد نیکوکاری هرندی، با حضور استاندار اصفهان، رئیس دانشگاه ، جمعی از مسئولین استانی و خیرین حوزه سلامت به بهرهبرداری رسید.
در آیین افتتاح این مجموعه، استاندار اصفهان و رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از بنیاد نیکوکاری هرندی، بهویژه خانواده هرندی بر ضرورت توسعه زیرساختهای درمانی و حمایت از مشارکت خیرین و واقفان در حوزه سلامت تأکید کردند.
جمعه هشتم خردادماه، نشستی با حضور رئیس امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس و اعضای هیئترئیسه دانشگاه برگزار شد.
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۶ و ۷ خردادماه، با حضور در شهرستانهای چادگان و بویینمیاندشت، از مراکز درمانی، بهداشتی و پروژههای حوزه سلامت این شهرستانها بازدید کرد.
چهارشنبه 30 اردیبهشت ماه و پنجشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه؛ در راستای تقویت تعاملات درونسازمانی و بررسی چالشهای حوزه سلامت، جلسه هماندیشی با حضور رئیس و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه با کارکنان مرکز آموزشی درمانی امین و کودکان حضرت امامحسین(ع) تشکیل شد.
چهارشنبه30 اردیبهشت ماه جلسه ای با حضور جمعی از مدیران ارشد دانشگاه با کارکنان خدوم بیمارستان امام خمینی شهرستان فلاورجان برگزار گردید.
سه شنبه 29 اردیبهشت ماه 1405 جلسه ای به صورت وبیناری با حضور معاونین توسعه مدیریت و منابع، معاون بهداشت و معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و جمعی از مدیران آموزش پزشکی، با اعضای هیئت ریسه دانشگاههای علوم پزشکی منتخب در خصوص اجرای نسخه سوم برنامه پزشک خانواده برگزار گردید.
پنج شنبه24 اردیبهشت ماه 1405 ، به مناسبت روز ماما رئیس و جمعی از مدیران دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر، با حضور در منزل سرکار خانم خسروی مامای مرکز بهداشت شهرستان شاهین شهر از ایشان عیادت نمودند.
در این دیدار رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات ایشان در حوزه های درمان و آموزش بهورزی از خداوند متعال آرزوی سلامتی و بهبودی ایشان را مسئلت نموده و دستورات لازم در خصوص پیگیری روند درمان را صادر نمودند.
شایان ذکر است خانم خسروی مامای مرکز بهداشت شهرستان شاهین شهر، در حین خدمت دچار سانحه تصادف شدند.
به مناسبت هفته سلامت و با هدف توسعه زیرساختهای بهداشتی، درمانی در مناطق کم برخوردار، سه پروژه حوزه سلامت در شهرستانهای سمیرم و خور و بیابانک همزمان با سراسر کشور به صورت وبیناری با حضور وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس دانشگاه ، جمعی از معاونین و مدیران ستادی برگزار گردید.