جمعه ۲۹ خرداد ماه آیین کلنگزنی و آغاز عملیات اجرایی ساختمان پلیکلینیک و درمانگاه فوقتخصصی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی قلب شهید دکتر چمران، با حضور استاندار اصفهان، رئیس دانشگاه ، جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه، جمعی از خیرین نیکاندیش حوزه سلامت و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.
رئیس دانشگاه با حضور در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) از روند اجرای پروژههای توسعه بخش اورژانس ، آزمایشگاه، بخش همودیالیز و انبار داروخانه مرکزی این مرکز بازدید نموده و در جریان آخرین اقدامات انجامشده، میزان پیشرفت فیزیکی و برنامه زمانبندی تکمیل این طرحها قرار گرفتند.
نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر، با حضور رئیس دانشگاه، حجتالاسلام والمسلمین مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، جمعی از معاونین دانشگاه، جمعی از مدیران دانشگاه و رؤسای دانشکدهها، برگزار شد.
روز چهارشنبه بیستم خرداد ماه، کلنگ احداث بیمارستان بزرگ شرق اصفهان با حضور رئیس وجمعی از معاونین دانشگاه ،معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اصفهان، جمعی از مدیران و مسئولین استانی و خیرین حوزه سلامت به زمین زده شد.
چهارشنبه ۲۰ خردادماه آیین افتتاح پروژه بازسازی و توسعه بخش اتاقهای عمل بیمارستان فارابی، ، با حضور رئیس دانشگاه ، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اصفهان، خانواده مرحوم قزوینی از خیرین حوزه سلامت، جمعی از معاونین دانشگاه و مدیران و مسئولین استانی و حوزه بهداشت و درمان برگزار شد.
مراسم افتتاحیه بخشهای بازسازی شده در مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) با حضور رئیس دانشگاه، استاندار اصفهان، امیر رحمانی (فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش)، جمعی از مسئولین دانشگاه و شهرستان اصفهان و خیرین سلامت برگزار شد.
18 خرداد ماه جلسه ای با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران سازمان تامین اجتماعی ، رئیس دانشگاه و معاون توسعه، نماینده مردم شریف شهرستان های خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.
جلسه هماهنگی اجرای آزمایشی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در شهرستان فلاورجان با حضور رئیس دانشگاه، فرماندار و نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان، جمعی از ائمه جمعه و جماعات شهرستان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان فلاورجان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
جمعه ۱۵ خرداد ماه رئیس دانشگاه به همراه جمعی از معاونین و اساتید دانشگاه با حضور در منزل استاد فرهیخته و پیشکسوت، دکتر خادمی ضمن عیادت از ایشان از سالها خدمات علمی، آموزشی، پژوهشی، درمانی ایشان در حوزه دندانپزشکی قدردانی کردند.
در این دیدار صمیمانه، رئیس دانشگاه با اشاره به نقش برجسته دکتر خادمی در پیشبرد امور آموزش، پژوهشی و ارائه خدمات تخصصی و درمانی به بیماران اظهار داشت: دکتر خادمی با سالها مجاهدت همواره از سرمایههای ارزشمند دانشگاه و جامعه دندانپزشکان در استان و کشور بوده و هستند.
پنجشنبه ۱۴ خردادماه خط سوم دستگاه شتابدهنده بنیاد نیکوکاری هرندی، با حضور استاندار اصفهان، رئیس دانشگاه ، جمعی از مسئولین استانی و خیرین حوزه سلامت به بهرهبرداری رسید.
در آیین افتتاح این مجموعه، استاندار اصفهان و رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از بنیاد نیکوکاری هرندی، بهویژه خانواده هرندی بر ضرورت توسعه زیرساختهای درمانی و حمایت از مشارکت خیرین و واقفان در حوزه سلامت تأکید کردند.