رفتن به محتوای اصلی
x

راه اندازی سیستم توانبخشی راه رفتن در مرکز امین، برای اولین بار در بین مراکز دولتی استان

سیستم توانبخشی راه رفتن با دستگاه Dynamic Body Weight Support ، برای اولین بار در بین مراکز دولتی استان، در کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی مرکز آموزشی درمانی امین راه اندازی شد.

سیستم  توانبخشی راه رفتن توسط متخصصین تیم توانبخشی به بیمارانی که توانایی ایستادن و راه رفتن مستقل ندارند از جمله بیماران ضایعه نخاعی، سکته مغزی، ضربه مغزی، فلج مغزی و.... کمک میکند که مهارتهای تعادلی مربوط به ایستادن و راه رفتن را کسب نمایند.

این دستگاه که هم به صورت مستقل و هم در ترکیب با تردمیل قابل استفاده می باشد، دارای یک سیستم تعلیق می باشد و با لباس مخصوص، بدن فرد را حمایت میکند تا توانایی ایستادن مستقل را کسب نماید.

همچنین سیستم تعلیق فرد را حمایت کرده و در مسیر به سمت جلو حرکت میدهد و امکان راه رفتن را برای بیمار فراهم می آورد.

گفتنی است دستگاه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد و برای سنین مختلف قابل استفاده است.

لازم به ذکراست واحد تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی مرکز آموزشی درمانی امین تنها مرکز دولتی در کل استان اصفهان می باشد که با دستگاه های پیشرفته، زیر نظر پزشک متخصص مقیم، در زمینه درمان و بازتوانی بیماران مبتلا به اختلالات عضلانی و اسکلتی فعالیت می نماید.

این واحد با کادری تخصصی شامل متخصص طب فیزیکی و  توانبخشی، فیزیوتراپ، کاردرمان و ارتوپد فنی هر روز از ساعت ۷ صبح لغایت ۴ بعداز ظهر در جهت ارتقا سلامت بیماران و بازگرداندن آنان به زندگی سالم و فعال پس از بیماری خدمت رسانی می کنند.
 شایان ذکر است شماره تلفن نوبت دهی کلینیک بیمارستان:۳۳۰۳۳۴۰۰ می باشد.