رفتن به محتوای اصلی
x

ارائه 11 خدمت درمانی با تعرفه دولتی در دانشکده دندانپزشکی

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی با تعرفه دولتی در دانشکده دندانپزشکی خبر داد و گفت: همینک ارائه 11 خدمت درمانی با تعرفه دولتی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان زیر نظر اساتید علمی فراهم شده است.

دکتر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا اظهار داشت: با توجه به گران بودن قیمت خدمات دندانپزشکی در بخش‌های خصوصی، دانشکده دندانپزشکی زمینه ارائه این خدمات را با قیمت دولتی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه گروههای کم درآمد فراهم کرده است.

وی با اشاره به بخش های مختلف دندانپزشکی گفت: بخش های تشخیص بیماری های دهان و دندان، رادیولوژی، پروتز، کودکان، جراحی(کشیدن دندان)، ارتودنسی، ترمیمی(درمان ریشه) و لثه(جرم گیری و جراحی لثه) و بیماریهای دهان (پاتولوژی) و آسیب‌شناسی ضایعات به صورت یک مجموعه کامل، به ارائه خدمات به بیماران می پردازند؛ بعلاوه بخشی بنام کارورزی و درمان های جامع نگر با اعزام تیم های درمانگر به مناطق محروم، خدمات دندانپزشکی را ارائه می نماید.

رئیس دانشکده دندانپزشکی تصریح کرد: تمامی خدمات درمانی توسط دانشجویان دندانپزشکی و زیر نظر اساتید دانشگاه انجام می گیرد و این در حالی است که با کمترین میزان خطای پزشکی در این حوزه مواجه بودیم.

وی کیفیت کار درمان دندانپزشکی توسط دانشجویان دانشکده را هم ردیف با درمان های خارج از دانشگاه و مطب های خصوصی عنوان کرد و گفت: مراحل درمان بیماریهای دهان و دندان در دانشکده ها با صرف وقت بیشتر و دقت بالاتری انجام می گیرد.

دکتر رضوی تصریح کرد: بیماران برای دریافت نوبت باید از طریق شماره تلفن 33033950 و یا سایت nobat.mui.ac.ir اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه به علت ارائه تمام خدمات درمانی در یک مجموعه، افرادی که  نیازمند چندین خدمات هستند، با یک بار مراجعه میتوانند این خدمات را در کمترین زمان و با کیفیت مطلوب دریافت کنند، گفت: اکنون بسیاری از مردم از خدمات درمانی دانشکده اطلاعی ندارند و چنانچه در این حوزه اطلاع رسانی درست انجام بگیرد شاهد استقبال بالای مراجعین برای استفاده از خدمات درمانی خواهیم بود.

دکتر رضوی امکان درمان بیماریهای دهان و دندان را برای کودکان 6 تا 12 ساله در این مرکز خبر داد و افزود: امکان درمان برای بیماران خاص، کشیدن دندان، عصب کشی، پر کردن دندان، گذاشتن دندان مصنوعی تکه ای و کامل، جرم گیری و ایمپلنت برای تمامی سنین در این دانشکده وجود دارد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی تصریح کرد: این دانشکده مجهز به اتاق عمل ویژه دندانپزشکی است و برای درمان بیماران خاص و معلولان ذهنی یا جسمی، که بایستی تحت بیهوشی عمومی برای درمان‌های دندانپزشکی قرار بگیرند، همه امکانات فراهم می باشد.