رفتن به محتوای اصلی
x

راه اندازی خدمات مدیریت الکترونیک تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه

معاونت غذا و داروی دانشگاه با توجه به جایگاه درخشان استان اصفهان به عنوان یکی از سه قطب تولید تجهیزات پزشکی در کشور و همچنین شرایط ویژه کشور متعاقب شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری هوشمند و کاهش حضور ارباب رجوع، خدمات مدیریت الکترونیک تجهیزات پزشکی را به بهره برداری رسانده است.
این مدیریت الکترونیک با در نظر گرفتن سیاست های کلان دولت مبنی بر پیاده سازی کمی و کیفی دولت الکترونیک به منظور ایجاد بستر شفاف، چابک و عادلانه برای خدمت رسانی به عموم متقاضیان، در سه محور شامل: صفحه مدیریت تجهیزات پزشکی در سایت معاونت، میز خدمات الکترونیک مدیریت تجهیزات پزشکی و پشتیبان مجازی مدیریت تجهیزات پزشکی، در راستای سهولت دسترسی فعالین این حوزه به اطلاعات و رفع نیاز به هرگونه مراجعه حضوری جهت اخذ مجوزات مربوطه، آماه خدمات رسانی می باشد.
وب سایت مدیریت تجهیزات پزشکی
فعالین حوزه تجهیزات پزشکی میتوانند مجموعه قوانین، دستورالعمل ها، ضوابط، فرآیندها، اطلاعیه ها و  اخبار مرتبط را از مسیر صفحه اینترنتی این مدیریت به آدرس  www.fdo.mui.ac.ir/taj پیگیری نمایند.
 2. میز خدمات الکترونیک مدیریت تجهیزات پزشکی
فعالین حوزه تجهیزات پزشکی میتوانند با انتخاب هر یک از خدمات مندرج در میز خدمات الکترونیک مدیریت تجهیزات پزشکی، از ابتدا تا انتهای فرآیند خدمت مورد نیاز خود را  در بستر وب و بدون نیاز به مراجعه حضوری طی نمایند. در حال حاضر پنجره مربوط به خدمات اصلی زیر آماده بهره برداری می باشد:
- پنجره اخذ پروانه ساخت تجهیزات پزشکی
- پنجره اخذ مجوز توزیع تجهیزات پزشکی
- پنجره اخذ مجوز فروشگاه تجهیزات پزشکی
- پنجره ثبت مسئول فنی تولید تجهیزات پزشکی
- پنجره ثبت  مسئول فنی توزیع تجهیزات پزشکی              
 3. پشتیبان مجازی مدیریت تجهیزات پزشکی
فعالین حوزه تجهیزات پزشکی در صورت نیاز به ارتباط مجازی با این مدیریت و یا طرح سوالات و مشکلاتی که پاسخ آنها از طریق فضای مجازی قابل دریافت باشد، می توانند از طریق شبکه های اجتماعی و شماره تماس اینترنتی  ۰۹۰۲۵۳۶۸۹۱۲ با مدیریت و کارشناسان تخصصی هر حوزه در ارتباط باشند.