رفتن به محتوای اصلی
x

بیانیه هیأت رئیسه دانشگاه در خصوص هتک حرمت به ساحت مقدس امام رضا(ع) و ساخت فیلم صهیونیستی عنکبوت مقدس

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیمِ 

یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللَّهِ  بإَفْواهِهِمْ و اللَّهُ مُتُمُّ نورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرونَ 

در خجسته ایام دهه کرامت و تلإلؤ خورشید رضوی و مقارن با  ایام زادروز حضرت فاطمه معصومه (س) و خجسته میلاد امام رضا علیه السلام تلاش خفاشان شب‌پرست در انکار و تیره کردن درخشش نور الهی بار دیگر رخ نمود 
اقدام زشت و موهن توهین به ساحت قدسی امام هشتم (ع ) و استفاده از ابزار هنر برای حمله به مقدسات مسلمانان و ساخت فیلمی سخیف در تخطئه باورهای مذهبی و معرفی یک بیمار روانی معلوم الحال به عنوان نماد مذهب و باورهای مذهبی پرده جدیدی از تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و ایران به منظور تخریب اعتقادات دینی مردم ایران و تشدید ایران‌هراسی در جهان می باشد.

همچنین استفاده از هنر‌فروشانی مفلوک  که  با آلودگی اخلاقی در میان مردم ایران شناخته شده اند برای بازی در یک فیلم صهیونیستی بی ارزش و هماهنگی امپراطوری رسانه ای غرب برای تقویت این ساخته سینمائی نشان از یک حرکت هماهنگ و یک حلقه از زنجیره فشار حد اکثری علیه مردم ایران  و باورهای دینی آنان دارد .
شگفتا که این بار  به عنکبوت آویخته اند که به تعبیر قرآن: إِنَّ إَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبوتِ  
اگر اقدامات قبلی دشمنان اثری موقت و گذرا داشت این اقدام به سستی خانه عنکبوت خواهد بود که به تعبیر قرآن سست ترین بنیانها است .
از آنجا که توطئه های دشمنان با عنایت الهی به ضد خود تبدیل شده و اثری معکوس به جای مینهد در آستانه ایام میلاد امام رضا علیه السلام این هجمه رسانه ای فرصتی افزونتر برای توجه  و عرض ارادت به ساحت مقدس آن امام رؤوف فراهم ساخت .
در آستانه سالروز عروج ملکوتی احیا‌گر اسلام ناب محمدی و پیام‌آور عزت اسلامی ملت ایران امام خمینی (ره) با اتکا به سیره آن بزرگوار در کنار یکدیگر و با اتحادی دوباره گرد هم می آییم تا نابودی  خانه عنکبوتی دین‌ستیزان را به نظاره بنشینیم .
دانشجویان انقلابی، استادان فرهیخته و کارکنان خدوم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  که در ایام بیماری کرونا تمامی تلاش خود را مصروف دفاع از سلامت و جان مردم نمودند این بار به منظور دفاع از سلامت دین و فرهنگ مردم، همگام با سایر اقشار مردم آگاه اصفهان در همایش روز پنج‌شنبه ۱۲ خردادماه سال جاری شرکت خواهند نمود.
وعده ما ساعت ۱۷/۳۰ میدان امام حسین(ع)

هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان