رفتن به محتوای اصلی
x

بازدید سرپرست دانشگاه از بیمارستان های شهید رجایی داران و بهنیا تیران و کرون

جمعه 24 دی ماه، دکتــر شاهیـن شیـــرانی سرپرست دانشگاه در اولیـن سفــر خــود به غــرب استـان، ضمــن حضــور در بیمارستان شهیـــد رجایی داران با مسئــولین این مــرکز دیـدار و گفتگــو کــرد.

در این بازدید که به همراهی مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت درمان، دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه و دکتر حسین محمدصالحی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، مسئولین پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان، با قید فوریت دستور به تخریب و احداث اورژانس با استفاده از منابع وزارتخانه ایی و با کمک نماینده محترم دادند.

شایان ذکر است تأمین پزشک داخلی، مغز و اعصاب، راه اندازی جــراحی مغز و اعصاب با تأمین اعتبار دانشگاهی، خرید پمپ تزریق جهت سی تی اسکنِ رنگی مراجعین به منظور پیشگیری از اعزام بیماران به مراکز خارج شهرستان، تسریع در راه اندازی بانک خون و استقرار MRI  از دستاوردهای سفر یک روزه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شهرستان فریدن بود.

دکتــر شیــرانی در بخش پایانی دیدار خود ، با حضـور در اورژانس از کادر درمان بابت همه زحمات تقدیر و تشکر کرد.

همچنین دکتر شیرانی و تیم همراه با حضور درشهرستان تیران و کرون، از بیمارستان بهنیا این شهرستان دیدن نمودند.

در این بازدید که فرماندار شهرستان تیران و کرون و مسئولین شبکه و بیمارستان نیز حضور داشتند، پس از بازدید میدانی و بحث و گفتگو در خصوص مشکلات بیمارستان، تصمیمات و راهکارهایی در این خصوص اتخاذ گردید.