بازدید کشوری ارزیابی بیرونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشگاه
روزهای یکشنبه و دوشنبه ۳۱ خردادماه و 1 تیرماه ۱۴۰۵ فرآیند ارزیابی کشوری دانشگاه در زمینه جذب دانشجویان غیرایرانی و فعالیتهای بینالملل با حضور ارزیابان کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور معاون آموزشی دانشگاه، رؤسا و معاونین آموزشی دانشکدهها، رؤسا و معاونین آموزشی مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانها و هیأت ارزیابان کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تالار حکمت معاونت آموزشی دانشگاه برگزار گردید .
در این بازدید دو روزه، دبیر کمیسیون ملی اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سرپرست هیأت ارزیابان، به همراه تیم ارزیابی ضمن بررسی مستندات آموزشی و پژوهشی، از مرکز توسعه آموزش بینالملل، برخی دانشکدهها، بیمارستانها و مراکز آموزشی درمانی دانشگاه بازدید کردند. همچنین در این فرآیند، فضاهای رفاهی و فرهنگی از جمله سلف مرکزی و خوابگاههای دانشجویی نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.
مراسم اختتامیه این بازدید نیز روز دوشنبه یکم تیرماه ۱۴۰۵ با حضور رئیس دانشگاه، معاون آموزشی دانشگاه، جمعی از رؤسا و معاونین آموزشی دانشکدهها، رؤسا و معاونین آموزشی مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانها و اعضای هیأت ارزیابان کشوری در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این نشست، دکتر گندمکار دبیر کمیسیون ملی اعتباربخشی وزارت متبوع ضمن قدردانی از برنامهریزی دقیق و هماهنگیهای انجامشده در برگزاری فرآیند ارزیابی، به تبیین نقاط قوت و زمینههای قابل بهبود دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حوزه جذب دانشجویان غیرایرانی و توسعه آموزش بینالملل پرداخت.
سپس در ادامه رئیس دانشگاه، ضمن تقدیر از حضور و تلاش هیأت ارزیابان کشوری، بر اهمیت پذیرش اصولی دانشجویان غیرایرانی و ارائه آموزش کیفی به این دانشجویان تأکید کرد.
ایشان دانشجویان غیرایرانی را سفیران فرهنگی و علمی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای خود دانست و پیشنهادهایی را در راستای توسعه کمی و کیفی آموزش بینالملل در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح نمود.
در پایان حاضرین نیز دیدگاهها و نکات مهم خود را در زمینه جذب، پذیرش و آموزش دانشجویان غیرایرانی مطرح کردند.
- 215 بازدید