رفتن به محتوای اصلی
x

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های خیّرساز بیمارستان عیسی‌بن‌مریم(ع) با حضور رییس دانشگاه

مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های خیّرساز بیمارستان عیسی‌بن‌مریم(ع)، سه شنبه 27 مهرماه، با حضور رییس دانشگاه علوم ‌پزشکی اصفهان، مدیر روابط عمومی و رییس دفتر ریاست دانشگاه و تعدادی از خیرین بیمارستان عیسی‌بن‌مریم(ع)، برگزار شد.

در این مراسم دکتر شیرانی رییس دانشگاه، طی سخنانی ضمن ارائه نقطه نظرات خود در جهت بهبود و توسعه مرکز، بر لزوم استفاده‌ هرچه‌ بیشتر دانشگاه از ظرفیت و نگرش ارزشمند خیرین تأکید و از خیرین و تمامی دست اندرکاران اجرای این پروژه ها تشکر نمود.

در ادامه دکتر طباطبایی رییس بیمارستان عیسی‌بن‌مریم(ع)، درمورد اقدامات و پروژه‌های تکمیل‌شده‌ اخیر توسط خیرین عرصه سلامت و نیز طرح‌های خیّرساز آتی بیمارستان عیسی بن مریم(ع) توضیحاتی ارائه کرد.

وی ضمن بیان همراهی‌های خیرین بهداشتی درطول این مدت گفت: راهروهای بیمارستان، فضای سبز، اتاق پزشکان و دفتر پرستاری با فضاسازی روزآمد و استفاده از عناصر سنتی، در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال ساخته و بهره‌برداری شده است.

رییس بیمارستان همچنین با اشاره به تلاش مدافعان سلامت در دوران کرونا، در خصوص افزایش ظرفیت بستری کووید و ضریب بالای اشغال تخت و خدمات بیمارستان در طول قریب به ۲۰ ماه پاندمی مطالبی بیان نمود.

گفتنی است پروژه‌های مورد اشاره افتتاح و کلنگ‌ بخش جامع توانبخشی و نیز طرح توسعه بخش ویژه بر زمین زده شد.