رفتن به محتوای اصلی
x

افتتاح ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه همزمان با بهره برداری از 245 پروژه بهداشتی درمانی در کشور

ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه امروز شنبه 5 شهریورماه، به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری و وزیر بهداشت، درمانو آموزش پزشکی افتتاح شد.

همزمان با  افتتاح و بهره برداری از 245 پروژه بهداشتی و درمانی در کشور و افزایش ۱۰ هزار تخت بیمارستانی در عرصه ایران اسلامی که به مناسبت هفته دولت و به صورت همزمان در کل کشور برگزار شد، ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه به دست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز افتتاح شد.

در این مراسم که معاون بهداشتی دانشگاه، مدیر روابط عمومی، مدیر و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه نیز حضور داشتند، ساختمان جدید ستاد شبکه شاهین شهر و میمه در زمینی به مساحت 1500متر مربع و با زیربنای 2700 متر مربع در چهار طبقه و هزینه ساخت ۳۳۰ میلیارد ریال، مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت .

شایان ذکر است عملیات احداث این پروژه در سال 1374 کلنگ زنی و تا سال 1395 کمتر از 30 درصد پیشرفت داشت.  از سال 1395 تا سال 1400 از محل اعتبارات طرح تحول سلامت، پیشرفت پروژه به حدود 70 درصد رسید و طی یک سال و نیم گذشته نیز، از محل اعتبارات دانشگاه و  با همیاری خیرین شهرستان تکمیل ، تجهیز و به بهره برداری رسیده است.