رفتن به محتوای اصلی
x

افتتاح دو پروژه بهداشتی درمانی گلپایگان

همزمان با عیدسعید مبعث رسول اکرم( ص)، پنج شنبه 21 اسفندماه، از دو پروژه بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان گلپایگان، شامل داروخانه و آزمایشگاه، با حضور رییس و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شهرستان گلپایگان بهره برداری شد.
در این مراسم دکتر طاهره چنگیز رییس دانشگاه، دکتر رضایتمند معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر بهرامی مدیر دفتر رئیس دانشگاه، دکتر خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، دکتر یارمحمدیان فرماندار شهرستان، دکتر رستمی مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر علیرضا سلطانی رییس بیمارستان امام حسین(ع)، کارکنان شبکه بهداشت و درمان، خیرین شهرستان و خبرگزاری های محلی در سالن اندیشه شبکه بهداشت حضور داشتند.
در ابتدای جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با اشاره به اینکه حدود 8 ماه ساخت دو پروژه به طول انجامید، در خصوص دو پروژه مورد بهره برداری گفت: داروخانه در زیربنای ۲۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال هزینه که حدود 5 میلیارد ریال آن توسط خیر نیک اندیش حاج مهدی صحت پرداخت شده و مابقی آن از حساب انجمن خیریه بهداشت درمان هزینه شده است.
دکتر رستمی ادامه داد: آزمایشگاه نیز با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و به ارزش 15 میلیارد ریال افتتاح شد که بیش از 9 میلیارد ریال آن توسط خیر گرانقدر حاجیه خانم بتول فخاری و مابقی آن از حساب انجمن خیریه بهداشت و درمان شهرستان هزینه گردیده است.
 
گفتنی است در این مراسم به رسم یادبود با اهدای هدایایی به تعدادی از خیرینی که در سال ۱۳۹۹ با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود پروژه های بهداشت و درمان شهرستان را یاری نمودند تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکراست مسئولین از بیمارستان خیریه حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی در شهر گوگد بازدید به عمل آوردند.