رفتن به محتوای اصلی
x

استقبال مردمی از آموزش های چهره به چهره اورژانس در ایستگاه مترو

غرفه اورژانس استان اصفهان در مترو مردم را به تکاپوی یادگیری احیای قلبی و تنفسی واداشت.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: به مناسبت سالروز فوریتهای پزشکی، اورژانس با همکاری شرکت مترو اصفهان، اقدام به برگزاری غرفه آموزش همگانی احیای قلبی و تنفسی و آشنایی با اورژانس پیش‌بیمارستانی در ایستگاه متروی امام حسین (ع) کرد.

دکتر فرهاد حیدری تصریح کرد: در این غرفه، مربیان آموزشی اورژانس پیش‌بیمارستانی به صورت چهره به چهره برای مردم به آموزش در خصوص آشنایی با اورژانس و فرایند امدادخواهی و احیای قلبی و تنفسی پایه پرداختند.

وی با اشاره به زمان برگزاری این غرفه اظهار کرد: این غرفه از  روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه تا روز دوشنبه ۲۸ شهریور ماه در دو نوبت صبح(۱۰ تا ۱۲) و عصر (۱۶ تا ۲۰) پذیرای علاقمندان و همشهریان عزیز اصفهانی بود.

دکتر حیدری افزود: مردم عزیز در این غرفه علاوه بر دریافت هدیه و پوستر های اورژانسی برای کودکان و آموزش آشنایی با اورژانس بصورت چهره به چهره، آموزش های احیای قلبی و تنفسی و رفع خفگی در کودکان و بزرگسال را بصورت عملی آموزش دیده و تمرین کردند.

وی با اشاره به حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در این غرفه ادامه داد: با توجه به دعوت قبلی مرکز اورژانس، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در این آموزش ها حضور یافتند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت مترو اصفهان و ابراز خرسندی از همکاری های این دو مجموعه اذعان کرد: باتوجه به استقبال و درخواستهای مردمی در ارتباط با تداوم چنین برنامه هایی، امیدواریم با همکاری شرکت مترو اصفهان بتوانیم، در خصوص فرهنگسازی اورژانس و آموزش نکات ضروری به مردم عزیز شهر اصفهان قدم های بیشتر و مؤثرتری برداریم.