رفتن به محتوای اصلی
x

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

دکتر شاهین شیرانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت اسوه ایثار و مقاومت، حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، طی پیامی این روز فرخنده را به جامعه بزرگ پرستاران تبریک گفت..

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
پرستاران، درد آشنایان همه بیماران و از کار افتادگان هستند، مونس لحظه‌‏هاى درد و رنج انسان‌هایى هستند که نیاز به مونس و پرستار دارند.
                                                                                                                                                     مقام معظم رهبرى(مدظله العالى)

باسلام و احترام،

سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) به عنوان روزپرستار، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانیشان مرهمی برای بیماران و تلاششان وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.
تلاش پرستاران جهادگر و کادر بهداشت و درمان در بحران کرونا واژه ای آشناست که ناخودآگاه هر شنونده ای را به یاد ایثار و از خودگذشتگی در لحظات سخت می اندازد.

ما در این مدت، همکاران عزیز، سخت کوش و متعهدی را از دست دادیم که با عنوان شهید مدافع سلامت، افتخار جامعه سلامت شدند و همکاران زیادی را در بستر بیماری شاهد بودیم که برخاستند و دوباره به سنگرشان بازگشتند.

بدون شک تلاش و تعهد همه‌جانبه پرستاران گرامی در خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان به خصوص در زمان شیوع بیماری کرونا اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد و دعای خیر التیام یافتگان، بدرقه دست‌های پرتوانشان است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) به محضر تمامی پرستاران و سفیران سلامت در استان اصفهان، مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده و شبانه روزی این عزیزان ابراز نموده، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران خدوم و پرتلاش را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت دارم.


                     دکتر شاهین شیرانی       
         سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان