رفتن به محتوای اصلی
x

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)

به مناسبت 25 دسامبر سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)، دکتر شاهین شیرانی سرپرست دانشگاه طی پیامی، این روز را به اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران و بویژه جامعه ارامنه اصفهان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

جناب آقای سپیان  کاشچیان
اسقف اعظم ارامنه  اصفهان و جنوب ایران

با سلام و احترام،
درود و سلام خدا بر عیسی بن مریم (ع) پیام آور توحید الهی و صلح و دوستی، سمبل صبر و شکیبایی، پرچمداراخلاق و معنویت و تحیت حضرت حق بر مادرعظیم الشأن ایشان حضرت مریم عذرا باد که با نفحه الهی بشریت را از نعمت پر برکت حضرت عیسی (ع) برخوردار ساخت.

عیسی مسیح (ع) اسوه بندگی خدا بود و آمد تا آدمیان با پذیرش بندگی خدا  لذت عشق به پروردگار یکتا و لذت خدمت به بندگان خدا را به جان دریابند و به شکرانه اش بهشت جاودانه را عیدانه بگیرند.

مسیح آمد تا جهل بمیرد و روح معنوی الهی بر آسمان دلها بتابد. سلام بر عیسی(ع)، روح خدا، او که ترنم نزول باران رحمت و تکمیل دین الهی توسط پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد(ص) را به نسل ها و عصرهای آینده مژده داد.

اینجانب فرا رسیدن زادروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به حضرتعالی و همه پیروان ادیان الهی و هموطنان مسیحی به خصوص جامعه مسیحیان استان  تبریک و تهنیت عرض نموده  و امیدوارم در سال جدید میلادی با بهره مندی ازسیره و تعالیم ارزشمند این پیامبر بزرگ الهی، طلیعه نوع دوستی، عدالت و صلح برای همگان در هر گوشه جهان مهیا شود.