رفتن به محتوای اصلی
x

بازدید معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از دانشگاه

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه، یکشنبه ۱۹ بهمن ماه، در سفری یک روزه به اصفهان، از دانشگاه ‏‎علوم پزشکی اصفهان بازدید و از نزدیک وضعیت دانشجویان این دانشگاه را در بخش‌های خوابگاهی، غذاخوری‌ها، اماکن ورزشی، فعالیت نهادهای دانشجویی و...مورد بررسی قرار دادند.
به دنبال سفرهای استانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی که به منظور بررسی و رفع مشکلات حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام می‌شود، دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت متبوع، با حضور در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از روند احداث سالن در حال ساخت میلاد و مجموعه تربیت بدنی، بازدید کردند.
بازدید کنندگان همچنین از سالن های فوتبال، بدنسازی، ایروبیک، ورزش های رزمی و تیراندازی مجموعه ورزشی شهید منصور موحدی دیدن نمودند.
بازدید از روند صنعتی سازی سلف مرکزی، ستاد مرکزی و دیدار با دانشجویان نیز از دیگر برنامه های بازدید معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت بود.
در ادامه این بازدید دکتر لاری و هیات همراه از مجموعه خوابگاه های خواهران، شامل دو ساختمان میلاد و کرمانی با قدمت ۲۰ تا ۲۵ سال و با ظرفیت هزار نفر که عمدتا دانشجویان کارشناسی می باشند دیدن کرد.
همچنین از خوابگاه شهید میرباقری با ۶۵ اتاق ظرفیت اسکان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، و بخش های مختلف این خوابگاه ها و تاسیسات و امکانات آن بازدید شد.
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در جلسه مدیران معاونت دانشجویی و فرهنگی و جلسه با رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز شرکت خواهد کرد.