بررسی چالشهای زیرساختی، ترافیکی و توسعهای مرکز آموزشی درمانی امین
شنبه ۳۰ خردادماه، نشستی با هدف بررسی چالشهای زیرساختی، ترافیکی و توسعهای مرکز آموزشی درمانی امین، با حضور رئیس دانشگاه، شهردار اصفهان، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، شهردار منطقه ۴، جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه، رئیس و مدیر مرکز آموزشی درمانی امین برگزار شد.
در این نشست، رئیس دانشگاه با اشاره به جایگاه بیمارستان امین در ارائه خدمات درمانی به مردم اصفهان، بر ضرورت رفع موانع زیرساختی این مرکز تأکید کردند و فرمودند: توسعه دسترسیها، تسهیل تردد بیماران و آمبولانسها و فراهمسازی شرایط مناسب ترافیکی برای ارائه خدمات درمانی، از موضوعاتی است که نیازمند همکاری مؤثر و تصمیمگیری مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت شهری است.
ایشان همچنین با اشاره به افزایش مراجعات به بیمارستان امین و بخش های دولتی، حل مشکلات ترافیکی این مرکز را یکی از نیازهای جدی حوزه سلامت در شمال شهر اصفهان دانست و افزود: رفع بنبست ترافیکی و اجرای طرحهای مرتبط با روانسازی تردد در محدوده بیمارستان، میتواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمترسانی به بیماران و کاهش مشکلات مراجعان داشته باشد.
در ادامه این نشست، راهکارهای اجرایی بهبود دسترسی به بیمارستان امین، ابعاد مختلف اجرای طرحهای مرتبط با روانسازی ترافیک پیرامون این مرکز و ظرفیتهای موجود برای رفع بنبست ترافیکی مورد بررسی قرار گرفت.
از دیگر موضوعات مطرحشده در این جلسه، بررسی توسعه بخش روانپزشکی کودک و نوجوان و احداث پارکینگ طبقاتی در محدوده بیمارستان، با هدف کاهش بار ترافیکی و تسهیل دسترسی مراجعان بود.
در پایان، حاضرین بر ضرورت پیگیری جدیتر موضوعات مطرحشده، تدوین سازوکارهای اجرایی و تقویت همافزایی میان مدیریت شهری و دانشگاه تأکید کردند و توسعه دسترسیها، ارتقای خدمات درمانی و بهبود شرایط خدمترسانی به شهروندان را از اولویتهای مشترک حوزه سلامت و مدیریت شهری دانستند.
- 18 بازدید